Kullanıcı Sözleşmesi

Kullanıcı Sözleşmesi - Özay Teknik Servis , beyazesyaservisiara.com.tr




Kullanıcı Sözleşmesi

Bu web site "Özay TEKNİK SERVİS" firmasına aittir. Teknik servisimiz özel bir kuruluş olup markalardan bağımsız özel kombi, klima ve beyaz eşya servisi olarak mûşterilerine 7/24 hizmet vermektedir. Web sitemizde yer alan markaların yetkili servisi ya da yetkili bayisi değildir ve hiçbir bağlılığı yada yetkili servis ilişkisi bulunmamaktadır. Bu markalar ve logolar tescilli olup ilgili firmaya aittir. Başka bir deyişle ilgili markalardan ve logolardan bağımsız olarak garantisi olmayan ürünlere müşteri talebi doğrultusunda hizmet veren ÖZEL TEKNİK SERVİSTİR. Bu bilgi web sitemizin (beyazesyaservisiara.com.tr) footer yani her sayfanın en altında da normal yazı boyutu ile belirtilmiştir. Sitemizde sunulan hizmetlerden yararlanmak isteyenler bu web sitemizin kuruluşunun ÖZEL SERVİS OLDUĞUNU MARKALARDAN BAĞIMSIZ OLDUĞUNU KABUL ETMEKTEDİRLER. Bu web sitesinin, markalann korunması hakkında Kanun Hükmündeki 12.maddeye uygun olarak hizmet sunmaktadır. İlgili madde; 56 sayılı KHK’nın 12. maddesinde, dürüstçe ve ticari veya sınaî konularıylailgili olarak kullanılmaları şartı ile üçüncü kişilerin; ad ve adresini, mal veyahizmetlerle ilgili cins, kalite, miktar, kullanım amacı, değer, coğrafi kaynak, üretimveya sunuluş zamanı veya diğer niteliklere ilişkin açıklamaların kullanılmasının,marka hakkı sahibi tarafından engellenemeyeceği hususu düzenlenmiştir.

Örneğin; spor aletlerinde kullanmak üzere marka olarak "Dinç" sözcüğünü tescil ettiren kişi, bir başka kişinin ürettiği spor aletlerinin üzerine "bu alet sizi dinç tutar" şeklinde slogan yazmasını engelleyemez. Çünkü burada "dinç" kelimesi bir açıklama şeklinde kullanılmıştır. Ancak bu kişireklâm sloganında yer alan "dinç" sözcüğünü marka sahibinin markasındaki "Dinç" sözcüğüne benzerşekilde yazması, aynı renk kompozisyonu içinde kullanması hâlinde marka hakkına tecavüz meydana gelir. Bkz. ARKAN, Marka Hukuku, C. II, s. 132; NOYAN, Erdal: Marka Hukuku, Ankara 2006, S.548-549

Bu web sitede sunulan hizmetlerden yararlanmayı talep eden kişiler işbu "Hizmet ve Kullanıcı Sözleşmesinde yer alan hüküm ve şartların tamamını aynen kabul eder. Bu internet sitesini kullanan veya bu web site tarafından sunulan hizmetlerden yararlanmayı talep eden kişiler, işbu "Hizmet Alan Sözleşmesinde yer alan hüküm ve şartlara ve bu web sitesindeki diğer talimatlara bağlı kalmayı taahhüt eder. Hizmet Alanların burada yer alan şartlan kabul etmemesi halinde, bu internet sitesine erişmemeleri ve kullanmamaları ve kullanmaya başlamış olmaları halinde kullanımlarını derhal durdurmaları gerekmektedir. Özay TEKNİK SERVİS işbu “Hizmet ve Kullanıcı Sözleşmesi" ve bu web sitemizdeki diğer talimatlarda dilediği zaman dilediği değişiklikleri yapma hakkını saklı tutar. Söz konusu değişiklikler işbu sitede yayınlandıkları tarihlerden itibaren geçerli ve bağlayıcı olacaktır. Değişiklikleri takip etmek Hizmet Alanın sorumluluğundadır. Bu site değişiklikleri Hizmet Alanlara ayrıca bildirme yükümlülüğü yoktur. Hizmet Alanlar, bu web sitesinin hizmetlerinden yararlanmaya devam etmekle bu değişiklikleri peşinen kabul etmiş sayılır.

1.) TARAFLAR 152.) Cevatpaşa Mahallesi, Bayrampaşa/İstanbul adresinde kurulmuş olan bu web sitesi domain hakkını elinde bulunduran bu firma ( Bundan sonra “Hizmet Sunan* olarak anılacaktır.) İle Hizmetten Yararlanabilecek, Medeni hakları kullanmaya ehil gerçek veya tüzel kişiler arasında ( bundan sonra “Hizmet Alan” olarak anılacaktır.)akdedimiş sayılacaktır.

2.) SÖZLEŞMENİN KONUSU İşbu sözleşme; Bazı bilgilerin ve hizmetlerin sağlanması amacıyla Hizmet Sunan’ın teknik servisi tarafından Hizmet Alan'a sunulan ve/veya Hizmet Alan tarafından talep edilen Hizmetlere iişkin şartları ve yükümlülükleri belirlemek amacıyla akdedilmiştir.

3.) TARAFLARIN YÜKÜMLÜLÜKLERİ

a. Bu web adresinden Hizmet Alan tarafından Hizmet talep edilmesi halinde mücbir sebepler dışında talebin ulaştığı andan itibaren en geç 3 (üç) iş günü içerisinde Hizmet Sunan tarafından hizmet verilecektir.

b. Hizmet sunan tarafından sökülen veya Hizmet Alan tarafından Hizmet Sunan’ a teslim edilen ürünlerin onan mı teslimden itibaren en geç 20 iş günü içerisinde tamamlanarak teslim edilecektir.

c. Hizmet Sunan’ a teslim edilen ürünler ile ilgili Hizmet Alan ile iletişime geçildikten sonra Hizmet Alan 90 ( doksan ) gün içerisinde ürünü teslim almaz ise Hizmet Sunan aleyhine sorumluluk doğmayacaktır. Hizmet Sunan’ın işbu durumda ürünün veya Hizmet Alanın uğrayacağı herhangi bir zarardan sorumluluğu bulunmamaktadır.

d. Onarım için Hizmet Sunan'a teslim edien ürünler ile igili olarak Onarımın Ücretli olması halinde Onarım Bedelinin Hizmet Alana bildirilmesinden itibaren 7 ( yedi) gün içerisinde Hizmet Alan tarafından onay verilmez ise Onarım İşlemine başlanmayacakbr. O ana kadar ürünün teslim alınması, incelenmesi ve sair masraflar belgelendirilerek Hizmet Alan’dan talep edilecektir.

e. Garantisiz cihaz onarımında, onarım bedelinin 1500 TL ( bin beş yüz Türk Lirası ) ‘ ye kadar olması halinde Hizmet Alan’dan herhangi bir onay beklenmeksizin onarım gerçekleştirilerek Hizmet Sunan ücrete hak kazanacaktır.

f. Hizmet Alanlar, bu web sitesi üzerinden verilen hizmetin ÖZEL TEKNİK SERVİS' e ait olduğunu, yetkili servis olmadığını, sitede yer alan tescilli markalardan bağımsız hizmet sunduğunu kabul ederler.

4.) ÜCRETLENDİRME a. Hizmet Sunan tarafından her işin niteliğine göre Ücretlendirme yapılacaktır.

b. Satış Fiyattan, iade alınan malzemelere takılan yedek parça ve işçilik bedeline uygun olarak 3 (üç) ay, 6 (altı) ay 1 (bir) yıl garanti verilmesi ve bazı tamir ve yedek parçalara (çamaşır makinesi kapı mandalı vb.) garanti verilmeme hususu da dikkate alınarak saptanmaktadır.

c. Hizmet Alan’ın arızalı yedek parça/parçaları iade etmemesi halinde malzeme fiyatı %25 tutarınca bedel eklenecektir, d. Tespit edilen bedellere KDV sonradan eklenecektir.

5.) GARANTİ KAPSAMI VE SÜRESİ Hizmet Alan’nın Hizmet Sunan teknik servisinden aldığı ücretli hizmetler 3 (üç) ay, 6 (altı) ay, 1 (bir) yıl garanti verilmesi söz konusudur.

6.) SÖZLEŞME DEĞİŞİKLİKLERİ

Hizmet Sunan, işbu Sözleşmede ve bu sitedeki diğer talimatlarda dilediği zaman dilediği değişiklikleri yapma hakkını saklı tutar. Söz konusu değişiklikler işbu sitede yayınlandıktan tarihlerden itibaren geçerli ve bağlayıcı olacaktır.

Değişiklikleri takip etmek kullanıcının sorumluluğundadır. Hizmet Sunan’ın ayrıca bildirme yükümlülüğü yoktur. Hizmet Alan, bu web sitenin hizmetlerinden yararlanmaya devam etmekle bu değişiklikleri de kabul etmiş sayılır.

7.) BAĞLANTILAR

Site, içeriği Hizmet Sunan tarafından kontrol edilmeyen başka web sitelerine taşıyan bağlantılar içerebilir. Bağlantı verilmiş olan bu web siteleri, bu sözleşmede belirtilen gizlilik hükümlerinden farklı koşullar içerebilir. Bu web sitelerinin toplayabileceği kişisel bilgilerin derlenmesi, kullanımı veya ifşa edilmesinden Hizmet Sunan sorumlu değildir. Site kullanımı esnasında oluşabilecek herhangi bir hata, kesinti, bilgi naklinde gecikme, bilgisayar virüsü, hat ve elektrik arızası sonucunda ortaya çıkabilecek doğrudan veya dolaylı zarar, ziyan ve masraflardan Hizmet Sunan sorumlu değildir. Benzer biçimde başka sitelerden Hizmet Sunan’ın izni olsun ya da olmasın Siteye link verildiğinde de, bu tür linklerin kontrol edilememesinden kaynaklanan yapı nedeniyle Hizmet Sunan'ın herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır. Hizmet alan yukarıda yer alan kural ve koşulları kayıtsız, şartsız anlamış ve kabul etmiştir.





ARIZA KAYDI OLUŞTUR

0537 787 12 22

Yukarıda yer alan telefon numarasından 7/24 uzman teknisyenlerimiz ile görüşebilir ve İstanbul'un tamamı için beyaz eşya teknik servis randevunuzu oluşturarak hızlı yerinde Servis hizmeti alabilirsiniz.

Özay Teknik Servis müşteri hizmetleri

İstanbul Özay Teknik Servis Nasıl Çalışır?

Müşterilerimiz; Ev veya iş yerlerinde arızalanan beyaz eşyaları (Buzdolabı, Bulaşık makinesi, Çamaşır makinesi, Ocak - Ankastre fırın, Derin dondurucu, Özay Teknik Servis vb.) tamir ettirmek için öncelikle İstanbul Özay Teknik servisinin telefon numarası olan 0537 787 12 22'ü ararlar.

Deneyimli uzmanlarımız müşteriden cihaz arızası hakkında ön bilgi alır. Telefon da halledilebilecek bir arıza ise arkadaşımız ücretsiz yardımcı olacaktır. Cihaza müdahale gerektirecek durumunlar da ise müşteriden servis göndermek üzere adres ve telefon numarası bilgisi alınır. Beyaz eşya servis randevu saati müşteri tarafından belirlenir. Aynı gün veya bir kaç gün sonrasına bile arıza kaydı oluşturulabilir.

✅ Telefon Et | ✅ Arıza Bilgisi Ver | ✅ Hizmet Al

Müşterilerimize Sunduğumuz Ayrıcalıklar

Uygun Servis Ücretleri: En uygun servis ve beyaz eşya tamir ücretleri ile hizmet veriyoruz.

Aynı Günde Servis İmkanı: Acil beyaz eşya arızaları için 30 - 90 dakika içerisinde servis kapında.

7/24 Acil Durum Servisi: Her hangi bir nedenle beyaz eşyalarınız da acil bir durum yaşanmış olabilir. Bizi arayıp acil beyaz eşya servis hizmeti alabilirsiniz.

Myk-4 ve Yetki Belgeli: Her bir çalışanımız Myk-4 Gaz yakıcı cihazlar servis personelliği, Ustalık, Usta öğreticilik, iş ve işçi sağlığı ile acil yardım belgelerine sahiptir.

Tüm bu ayrıcalıklar ve çok daha fazlası İstanbul Özay Teknik servisinde. Sizler de beyaz eşya teknisyenliğinde uzman, deneyimli, güvenilir, ahlaklı ve asla müşterisini kandırmayan bir işletmeden hizmet almak isterseniz, sizleri Özay teknik servis dükkanına bekleriz.